hamburger.menu

Tess Geraerts

Op maandag bracht ik mijn wagen naar de carrosserie en daar kon ik meteen in een vervangwagen stappen. Toen ik mijn auto ging ophalen, was die weer helemaal in orde.”

“Ik kon de herstelling inplannen wanneer het me het beste uitkwam.”

  • Ongeval met leasingwagen BMW X3
  • Traditional repair
  • Klant van SchadeNet Carrosserie Vannerum in Zellik

 

“In een file ben ik recent ingereden op de wagen voor mij. Op het eerste gezicht viel de schade aan mijn wagen vrij goed mee. Ik zag krassen op de bumper en ook de koplamp was geschaafd. Ik nam contact op met de leasingmaatschappij en zij raadden me SchadeNet Carrosserie Vannerum aan omdat ze daar hoogstaand werk leveren. De carrosserie heeft me zelf opgebeld voor een afspraak. Die heb ik wel een tijdje later ingepland, zodat het beter paste in mijn agenda. Ik kon immers nog prima rondrijden met mijn wagen.”

 

“Jammer genoeg bleek de schade groter dan gedacht. Binnenin waren verschillende onderdelen toch beschadigd en ook de motorkap was aan vervanging toe. Bij de carrosserie spraken ze duidelijke taal wat betreft de tijdsduur van de herstelling. Dat stelde mij in staat mijn agenda correct in te plannen. Op maandag bracht ik mijn wagen naar de carrosserie en daar kon ik meteen in een vervangwagen stappen. Zoals afgesproken, ging ik op vrijdag mijn auto ophalen, en die was weer helemaal in orde. Het contact met de carrosserie verliep vlekkeloos en professioneel en de dame aan de receptie was zeer vriendelijk.”