hamburger.menu

Ons service center: fleet manager en bestuurder van a tot z ontzorgen

Heb je blikschade aan je bedrijfswagen? Dan bel je best zo snel mogelijk naar ons service center dat 24/7 voor je klaarstaat. De operator van vlees en bloed noteert alle gegevens en kiest samen met jou de vestiging in de buurt van je woonplaats of werk. Zo is de herstelling van je wagen zonder zorgen ingezet.

service center

Gebotst … dat is altijd vervelend. Gelukkig weet je dat je 24/7 terecht kan bij het service center van Carr&Repair als je bedrijf hierbij aangesloten is. Moet je wagen getakeld worden, heb je een vervangwagen nodig? Ook deze zaken regelt onze operator meteen. En via onze track&trace volg je de status van de wagen in real time op. Makkelijker kan het niet, zowel voor de bestuurder als voor de fleet manager.

Zo verloopt het als je naar het service center belt. De telefoonoperator opent de klantenfiche en vult alle gegevens in op basis van je input. Samen kiezen jullie de erkende carrossier die de blikschade zal herstellen: wordt het deze in de buurt van je werk of van je woonplaats? Aan jou de keuze. De operator geeft ook meteen opdracht aan de carrossier om je wagen te herstellen. Is je wagen niet meer mobiel, dan regelt de operator een takelwagen om je auto op te pikken. Voor jou regelt hij of zij een vervangwagen. Ook de verzekering en de fleet manager brengt de operator op de hoogte van het schadegeval.

Telefonisch of online

Hou je niet van bellen? “Er zijn 3 manieren om je schade aan te geven”, zegt Marc Bauduin van Carr&Repair. “Naast bellen kan je ons mailen of het online formulier op de website invullen. Daar kan je het aanrijdingsformulier en foto’s van het ongeval opladen. En vind je alle info verzameld. Als je ons mailt, dan bellen we je even op om alles te overlopen en je vragen meteen te beantwoorden. Zo hopen we je gerust te stellen en maximale support te bieden.”

Volg de herstelling volledig op

Sinds kort kan je de vooruitgang van de herstelling in real time opvolgen via ons track&trace systeem. Dat is helemaal handig: je ziet of de expert al langsgeweest is in de garage of de vers gespoten lak van je wagen aan het drogen is bijvoorbeeld. Via dit nieuwe systeem weet je dus perfect wanneer je wagen klaar zal zijn.

Service à la carte

Natuurlijk levert het service center ook rapporten af aan de fleet manager, waarin je zaken kan aflezen zoals hoeveel schadegevallen er in je vloot voorkwamen dit jaar, wat de doorlooptijd van de herstellingen was, de gemiddelde kost en of de bestuurder al dan niet in zijn recht was. De service van het service center gaat tot en met de factuur voor de herstelling bezorgen aan de juiste verzekeringsmaatschappij. Marc: “Als je wil volgen we ook de betaling daarvan op. Als fleet manager kies je zelf in welke mate je ontzorgd wil worden.”

Interesse om gebruik te maken van deze zorgeloze service op maat?